Verbeter de wereld begin bij jezelf!

Na de voorjaarsvakantie starten wij met het schoolbreed thema ’Verbeter de wereld begin bij jezelf!’. Een klein kunstje of een hele kunst? Die vraag gaan wij met de kinderen onderzoeken!

Alle groepen gaan aan de slag met de cultuurdiscipline beeldend. Dit betekent dat elke groep gaat werken aan hun eigen thema en dat elke groep uiteindelijk een kunstwerk maakt. Zoals de naam van het thema al aangeeft, gaan wij alleen gebruik maken van kosteloos materiaal. Zo kunnen wij allemaal ons steentje bijdragen aan een betere wereld. Deze kunstwerken willen wij in Schagen op diverse plekken gaan tentoonstellen aan het einde van dit thema. Zo wordt het een echte Juliana kunstroute! Via de Kwieb zullen wij u allen op de hoogte houden van dit thema. Wij hebben er zin in!

wereldbol wereldbol