Geld voor drumstel

Beste ouders van de Julianaschool,

Wij zijn dit schooljaar begonnen met ons thema: ’Een Swingend Begin’.

We zijn bezig om eigen liedjes te maken om uiteindelijk misschien zelfs een cd op te nemen.

We leren verschillende instrumenten bespelen. Zo hebben we basgitaren, piano’s, gitaren en andere instrumenten in de klas.

Nu kunnen wij een drumstel voor onze school kopen. Dit kunnen wij goed gebruiken tijdens ons thema, maar andere klassen kunnen hier natuurlijk ook goed gebruik van maken.

Het drumstel kost 150 euro. Nu vragen wij jullie, ouders van de Julianaschool, om hulp om dit geld te verdienen.

Hoe kunt u ons helpen:

- We verzamelen statiegeldflessen. Heeft u lege statiegeldflessen en wilt u ons helpen? U kunt uw flessen elke ochtend van 8.15 uur tot 8.35 bij ons inleveren. Wij staan bij de trap (buiten) die naar onze groep gaat. Wij hopen dat u ons wilt helpen.

- De kinderen van groep 5 bakken koekjes. Deze verkopen we op school op woensdag 9 februari om 1300 uur. We staan met een ’kraam’ onderaan onze trap. Ook hierbij hopen wij op uw hulp!

Wij hopen dat we op deze manier de 150 euro bij elkaar krijgen.

Met vriendelijke groet,

Groep 5!